اطلاعیه فوری: اخطار رسمی و قابل توجه کلیه کاربران سامانه مدیریت پیام کوتاه شبکه لوناپارس

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 22,535 دسته بندی : خبرها
20
با توجه به حکم مشهود و رسمی قوه قضاییه و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص نحوه استفاده صحیح از سامانه های ارتباطی ، متاسفانه شاهد ارسالات بسیار زننده و غیر اخلاقی کاربرانی هستیم که توسط سامانه مدیریت ارسال و دریافت پیام کوتاه و زیر مجموعه های آن که توسط شبکه لوناپارس در اختیارشان قرار گرفته ، صورت گرفته است.

با توجه به تصمیمات مسئولین شبکه متاسفانه کلیه سامانه ها جهت پایش از تاریخ 10 شهریور الی 5 آبان ماه سال جاری مسدود و با کلیه کاربران خاطی برخورد قانونی و قضایی خواهد شد! کاربران و مدیران سامانه پیام کوتاه میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص از بخش واحد امور مشترکین و پشتیبانی سامانه پیام کوتاه اطلاعات لازم را کسب نمایند.

همچنین با توجه به قطعی فیبر نوری و اختلال شدید مرکز تلفن بخش سازمانی و امور مشترکین واحد پشتیبانی آنلاین و مشاوره شبکه لوناپارس و بخش پشتیبانی آنکال (ضروری) 09368941946 امکان انجام کلیه موارد مربوط به شارژ ، ثبت نام ، انجام امور اداری و ... را دارند.

مرکز تلفن امور مشترکین به صورت 24 ساعته از تاریخ 3 آبان ماه مجددا مورد استفاده عموم خواهد بود. با تشکر از صبر و شکیبایی شما



واحد صدای مشتری و روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف