در کمتر از 5 دقیقه تلفن ثابت "پارستل" و مرکز تلفن خود را در بستر شبکه راه اندازی کنید!

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 7,265 دسته بندی : خبرها
5



پارستل: نسل جدید ارتباطات تلفن ثابت در بستر شبکه و اینترنت

همانطور که مطلع هستید در پی ارایه رسمی خدمات تلفن ثابت پارستل (توسط شبکه ارتباطات لوناپارس و اپراتور میزبان) در بیش از 25 استان ایران پهناور و استقبال بسیار بالای کاربران خصوصا مشاغل پر هزینه از نسل جدید ارتباطات در بهره وری و استفاده بهینه از هزینه ها و ثبت رسمی و تایید نهایی برند پارستل و sipAX به نام شبکه ارتباطات لوناپارس در میان ارایه دهندگان و سرویس دهندگان خدمات ارتباط صوتی VOIP در پلتفرم Zoiper در سراسر جهان، به منظور آموزش و سهولت نحوه دریافت این خدمات، راهنمایی ثبت نام و واگذاری خدمات تلفنی پارستل در 10 گام برای عموم قرار داده می شود:

مرحله یک:
(30 ثانیه)
- ورود مستقیم به وب سایت و پرتال اصلی شبکه ارتباطات لوناپارس به آدرس: www.Lunapars.net و یا جستجو نام " شبکه لوناپارس " در موتور جستجوگر Google.com در مرورگر رایانه خود.

مرحله دوم:
(60 ثانیه)
- پس از ورود موفق به وب سایت و پرتال اصلی کاربران می بایست اقدام به ثبت نام و ایجاد نام کاربری جهت ورود به پرتال کاربران نماید که این کار از بخش اصلی وب سایت برای علاقمندان محیا گردیده است.

پس از وورد به بخش ثبت نام و درج صحیح مشخصات نام ، نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تلفن همراه و ... و انجام مراحل بعدی و تایید شرایط استفاده از خدمات شبکه ارتباطات لوناپارس نام کاربری (آدرس ایمیل کاربری) و رمز عبور (رمز دلخواه مشترک) وارد بخش کاربری خواهید شد.

مرحله سوم:
(30 ثانیه)
پس از وارد شدن به ناحیه کاربری میتوانید از منوی سمت راحت و بخش سفارش خرید، لیست محصولات قابل ارایه از طرف مجموعه لوناپارس را مشاهده نمایید.
- بخش از اطلاعیه ها ، لیست مشخصات صورت حساب ها و برخی آموزش ها ، لیست تیکت ها مشاوره و یا پشتیبانی در صفحه اصلی ناحیه کاربری قابل مشاهده می باشد.

مرحله چهارم:
(30 ثانیه)
- از منوی سفارش خرید ، گزینه " سرویس ارتباطی تلفن ثابت پارستل " را انتخاب نمایید
- با توجه به محل سکونت و یا محل دریافت سرویس در لیست استان های فعال و یا غیر فعال بر روی گزینه سفارش خرید کلیک نمایید.

مرحله پنجم:
(60 ثانیه)
- وارد کردن اطلاعات ارتباطی قابل اتصال به تلفن تحت شبکه پارستل
- سرویس جاری متقاضی:
در این قسمت سرویس اینترنتی که در زمان سفارش و یا محل استفاده سرویس تلفنی خود مشغول استفاده از آن هستید را انتخاب نمایید
- استان محل دریافت سرویس:
کاربران دقت نمایند که از لیست استان های قابل ارایه تلفن هوشمند پارستل فقط در سراسر استان ها امکان استفاده از سرویس تلفنی میسر بوده و خارج از آن قابل استفاده نمی باشد
- شرکت سرویس دهنده اصلی اینترنت:
در این قسمت نام شرکت اصلی سرویس دهنده اینترنت خود را ذکر کنید
و سایر گزینه های مرتبط...

جهت تکمیل بخش اول ثبت نام ، پس از حصول اطمینان از مقدار و تعرفه سفارش بر روی دکمه ادامه کلیک کنید.

مرحله ششم:
(30 ثانیه)
بخش مرور و تایید نهایی سرویس
پس از تایید میزان و مقدار سرویس و در صورت وجود بودن کوپن تخفیف (معتبر سازی کوپن) بر روی دکمه پرداخت نهایی کلیک کنید.

پس از نهایی سازی سرویس و تاییدات صورت حساب شما صادر شده و از بخش مالی و صورت حساب ها قابل مشاهده خواهد بود.

مرحله هفتم:
(30 ثانیه)
- از بخش مالی وارد بخش فاکتورهای خود شوید. فاکتور مورد نظر مرتبط به سرویس خود را انتخاب نمایید.

مرحله هشتم:
(30 ثانیه)
- بر روی گزینه مشاهده فاکتور کلیک نموده و مشخصات و مبلغ صورت حساب را بررسی و مشاهده نمایید. پس از تایید و مشاهده فاکتور با انتخاب یکی از درگاه های پرداخت ، بانک پارسیان یا بانک سامان امکان پرداخت آنلاین را خواهید داشت.
- پس از پرداخت صورتحساب به طور اتوماتیک به سامانه کاربری خود منتقل خواهید شد.

- مرحله نهم:
(30 ثانیه)
پس از پرداخت صورت حساب وارد بخش ناحیه کاربری شوید و از منوی سمت راست، گزینه ارسال تیکت پشتیبانی را انتخاب و مدارک مرتبط به نام دارنده حق امتیاز تلفن ثابت(تصویر پشت و رو کارت ملی + صفحه اول شناسنامه) را بارگزاری و در دپارتمان ارسال مدارک کاربران ارسال نمایید.

- مرحله دهم:
پس از تایید مدارک و احراز هویت دارنده حق امتیاز تلفن ، سرویس تخصیص داده شده و از بخش سرویس ها ، سرویس های من ، مدیریت محصول مشخصات ارتباطی و اتصال آن قابل مشاهده و استفاده خواهد بود.


نحوه استفاده:
برای بهره مندی از خدمات تلفن ثابت، کلیه مشترکین امکان استفاده از سافتفون، گوشی های تلفنی تحت شبکه، مبدل های تلفنی ، سرورهای مرکز تماس دیجیتال استاندارد را خواهند داشت.


علاقمندان و کاربران برای کسب هرگونه اطلاع و راهنمایی بیشتر میتوانند با مرکز تماس 24 ساعته فروش و پشتیبانی کاربران با شماره 91090906 (تهران) تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف