افتخاری دیگر: آغاز واگذاری خطوط تلفن ثابت ترابردپذیر (کشوری) پارستل

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 3,685 دسته بندی : خبرها
5


همزمان برنامه توسعه خدمات رسانی به هموطنان گرامی و با یاری پروردگار مهربان و زحمات همکاران فنی، ارایه خدمات تلفن ثابت ترابردپذیر (کشوری) پارستل از تاریخ 26 شهریور 1396 در سراسر کشور آغاز شد.



به گزارش روابط عمومی شبکه لوناپارس: ارایه خدمات تلفن ثابت پارستل مبتنی بر IP به همراه مرکز تلفن رایگان، یکی از خدمات سبد محصولات شبکه ارتباطات لوناپارس است که از سال 1393 در حال ارایه به عموم هموطنان گرامی می باشد و با توجه به نیاز جامعه در سهولت استفاده خدمات ارتباطی، خطوط ثابت کشوری (بدون نیاز به کد استانی) سرویس تلفن ثابت ترابردپذیر پارستل راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت.

خطوط تلفن ثابت کشوری پارستل، مانند خطوط عادی بوده و با تمامی امتیازات و تعرفه مصوب، از هم اکنون آماده واگذاری به هم میهنان گرامی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191090906 مرکز تماس 24 ساعته فروش و پشتیبانی کاربران تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف