تمدید جشنواره 2000 تومان شارژ اعتبار رایگان ویژه مشترکین جدید تلفن ثابت پارستل

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 3,942 دسته بندی : خبرها
6
تمدید جشنواره 2000 تومان شارژ اعتبار رایگان ویژه مشترکین جدید تلفن ثابت پارستل


با توجه به استقبال بالای هموطنان و علاقمندان به دریافت خطوط تلفن ثابت مبتنی بر وب پارستل در جشنواره بوی ماه مهر و همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی، کلیه علاقمندان به دریافت خطوط تلفن پارستل ، نسل جدید ارتباطات تلفنی در بستر شبکه و اینترنت (مبتنی بر IP) می توانند از 2000 تومان شارژ اعتبار و بی نهایت مکالمه رایگان درون شبکه ای بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس، طرح ویژه بوی ماه مهر برای مشترکین و درخواست کنندگان جدید سرویس ارتباطات تلفن ثابت از تاریخ 15 الی 22 مهر 1398 امکان استفاده را داراست. فقط کافی است در این تاریخ ها مشترک جدید تلفن ثابت پارستل شوید و از 2000 تومان شارژ اعتبار و بی نهایت مکالمه رایگان درون شبکه ای بهره مند گردید.



استان های تحت پوشش کامل تلفن ثابت پارستل:
سراسر ایران سر افراز

علاقمندان و کاربران برای مشاوره خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس تلفن ثابت پارستل بر روی بستر اینترنت می توانند با شماره 02191090906 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف