افتخاری دیگر: راه اندازی میزبانی وب سرور ایران با کنترل پنل cPanel در دیتاسنتر برج میلاد

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 3,715 دسته بندی : خبرها
1

انتقال سایت های اینترنتی ایرانی به داخل کشور از سال 1387 به صورت جدی در دستور کار، مدیران سازمانها و شرکتهای مهم از جمله وزارتخانه ها، سازمانهای دولتی، شرکتها و نیز مراکز حساس سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قرار گرفته است. برای کمک به تحقق این امر ملی، شبکه ا رتباطات لوناپارس به عنوان شرکتی پیشتاز در عرصهIT کشور و دارنده رتبه های عالی از مراکز مورد نیاز ، با هدف ارتقاء امنیت (IT Security) و پایداری خدمات (Business Continuity) در حوزه فنآوری اطلاعات اقدام به راه اندازی دیتاسنتر بزرگی نموده، که در حال حاضر این دیتاسنتر میزبان سایت های پربازدید اداری سازمانی و شخصی در روزهای پرترافیک می باشد. شبکه ارتباطات لوناپارس با استفاده از ظرفیت ایجاد شده در حال حاضر آمادگی ارائه کلیه خدمات مربوط به دیتاسنتر از جمله ارایه سرور اختصاصی" Dedicated Server " ،میزبانی سرور" Co-Location " ، سروراختصاصي مجازي " Virtual Private Server " و ميزباني صفحات وب " Web-Hosting " به شرکتها و سازمانهای علاقمند را دارد.


ویژگی های دیتاسنتر شبکه ارتباطات لوناپارس: شبکه ارتباطات لوناپارس از طریق فیبرنوری به شرکت زیرساخت ایران، مخابرات ایران، شبکه فیبرنوری سازمان کنترل ترافیک تهران(TTCC) متصل است، که این امر پایداری سرویس های این شرکت را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. میزان پهنای باند شبکه لوناپارس که به مشتریان پرسرعت فروخته می شود بیش از 18 گیگابیت در ثانیه می باشد که نشان دهنده ظرفیت بسیار بالای این شرکت برای خدمات دیتاسنتر است.




علاقمندان و کاربران گرامی در صورت نیاز به مشاوره می توانند در هر ساعت از شبانه روز با مرکز تماس 24 ساعته فروش و پشتیبانی 02191090906 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف