ارتباط رایگان مراکز آموزشی و مدارس برای تماس پشتیبان با دانش آموزان و دانش آموختگان

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 3,193 دسته بندی : خبرها
0
پیرو 
پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص تردد کمتر و پیشگری از شیوع ویروس کرونا و با توجه به تصمیم مدیریت مجموعه گروه ارتباطات پارس و شبکه ارتباطات لوناپارس به منظور یاری رساندن به بخش آموزشی خصوصا مراکز آموزشی و مدارس که در این مدت برای پیشگیری از کروناویروس و رعایت بهداشت فردی و عمومی و تردد کمتر در مراکز عمومی تعطیل بوده اند، ارایه خدمات تماس های درون شبکه ای برای مدرسین ، معلمین و دانش آموزان و دانش آموختگان برای مدت 2 ماه به صورت رایگان در اختیار هموطنان گرامی قرار میگیرد.

هموطنان گرامی دارای مراکز آموزشی و یا مدیران مدارس می توانند با ایجاد حساب کاربری و ارسال درخواست به دپارتمان مربوطه، از این تسهیلات بهره مند شوند. مهندس حمدی در این خصوص گفت: امیدوارم هستیم با ارایه این خدمات کمکی هرچند کوچک به هموطنان خصوصا بخش آموزشی که در مدت شیوع کروناویروس دچار بازماندن از آموزش و تحصیل شده اند کرده باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با مراکز 24 ساعته فروش و پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف