پیام تبریک جناب آقای مهندس حمدی مدیریت مجموعه گروه پارس و شبکه ارتباطات لوناپارس

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 3,449 دسته بندی : خبرها
1


آغاز سال 1399 هجري شمسي و ايام پرطراوت نوروز را به همه هموطنان عزيزمان در سراسر اين کره خاکي بويژه همکاران ساعي و پرتلاشمان در گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات لوناپارس و مشتریان گرامی قدیمی و جدید تبريک و تهنيت عرض مي‌کنیم.

متاسفانه سال 1398 برای برخی هموطنان میزبان خوبی نبود و در انتهای سال نیز با ورود مهمان ناخوانده مخرب " کرونا " شاهد آسیب های جدی به عموم هموطنان خصوصا کسب و کارها بودیم. امیدوار هستیم در بهار که نوید تولدی دوباره است به تعالی دست یابیم. بهار فصل زدودن زنگارها و فصل رويش و تغيير است. نو شدن سال به سال طبيعت ضرورتی از حکمت الهي را گوشزد می‌کند که مسير رشد و تعالي را در پی دارد و فرصتی را برای ما فراهم می‌آورد تا با مرور عملکرد خود، با تکيه بر تجارب و اندوخته‌ها، افق‌های تازه‌ای را برای آينده‌ای بهتر ترسيم کنيم.

با همت همکاران صديق و البته اعتماد و باور مشتريان ارزشمند گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات لوناپارس، خوشبختانه اين شرکت از سرمايه معنوی و پايداری در جامعه برخوردار گردیده است؛ خوشنامی و ارزش آفرينی گروه لوناپارس براي مشتريان و نظام اقتصادي کشور، افتخاري است که بار سنگين مسئوليت صيانت از آن بر دوش ما قرار داده شده و بدون شک تمام همت ما و همکارانمان، اين است که در حفظ و تعالي اين تعهد کوتاهي نگردد.

رعايت استانداردهاي حوزه فناوری اطلاعات ، ارتباطات و انفورماتیک و تمرکز بر فعاليت حرفه‌اي فناوری، صداقت و پشتکار در انجام امور، رعايت انصاف و عدالت در برخورد با همه ذي‌نفعان، مسئوليت پذيري و توسعه دانش و مهارت، همگي ارزش‌هايي هستند که براي تقويت اعتماد و خوشنامي لوناپارس در سرلوحه خود قرار داده‌ايم. در اين چهارچوب، در سخت‌ترين شرايط اقتصادي و رقابتي نيز سلامت سازمان را قرباني منافع کوتاه مدت نکرده و نخواهيم کرد.

به لطف خداوند متعال و در سايه تلاش و کوشش همه همکاران، در سال 1398، گروه لوناپارس توانست اصلاحات موفقي را در راستاي انتظارات حرفه‌اي حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در عمليات خود به سرانجام رساند. حل برخي مشکلات انباشته، نهادينه سازي مفهوم سودآوري در همه فعاليت‌ها، تقويت فرهنگ پاسخ خواهي و پاسخگويي، چابک سازي عمليات و تاکيد بر فرآيندهاي بدون کاغذ و توسعه سرویس ها و خدماتی چون ارتباطات پارستل ، مراکز تماس طنین و راه اندازی دو بخش از به روز ترین و مجهزترین مراکز داده داخل کشور در محل شرکت به نام های " صباپارس " به منظور ارائه خدمات سرور  اختصاصی و اجاره فضا میزبانی و " پویاپارس " برای ارائه خدمات امن میزانی وب راه اندازی تجارت الکترونیک با استانداردهای نوین و آغاز همکاری کشوری با شرکت محبوب پیشگامان از اپراتورهای ارتبطات ثابت ایران از جمله ديگر توفيقات لوناپارس در سال 1398 بود.

براي سال 1399 هم برنامه‌هاي مدوني براي شبکه لوناپارس و گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات پارس تدوين شده است که از جمله مهمترين اين برنامه‌ها مي‌توان به توسعه نظام يکپارچه و منسجم مديريتي، تاکيد بر استفاده هر چه بيشتر از ظرفيت جوانان شايسته اشاره کرد.

آرزو داریم در سال جديد با پشتکار و تلاش همکاران خوبمان و نيز استفاده کامل از ظرفيت‌هاي فکري موجود، شاهد اعتلاي برند گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات لوناپارس در حوزه فناوری اطلاعات ، ارتباطات و انفورماتیک کشور باشيم و در شرايط حساس کنوني، نقشي سازنده و اثربخش در اين مرز و بوم ايفا نمائيم.


"حسبنا الله و نعم الوکيل نعم المولي و نعم النصير"
شبکه ارتباطات لوناپارس
پاینده باد ایران سر افراز / 2 فروردین 1399

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف