ارایه خدمات و محصولات دورکاری برای کسب و کارها در دوران کرونا

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 3,356 دسته بندی : خبرها
3

پس از آمدن کروناویروس به ایران بسیاری از کسب و کارها نیروهای خود را تا آنجا که ممکن بود به صورت دورکار درآوردند تا از رفت و آمدهای غیرضروری به محل کار کم کنند. از آن طرف کسب و کارهای بسیاری تحت تاثیر کساد شدن بازار مجبور به تعدیل نیرو شدند. این دلایل ما را بر آن داشت تا در خصوص ارایه خدمات دورکاری اطلاعات بیشتری به شما بدهیم.

دورکاری یعنی کار کردن از راه دور به گونه‌ای که نیاز به حضور فیزیکی شما در محل کار نباشد. همانطور که می‌بینید بسیاری از کارها هستند که واقعا نیازی به حضور در محل کار ندارند و فقط کافی است وظایفی که طی روز نیاز به انجام شدن دارند مشخص شوند. برای دورکاری می‌توان از سرویس های مختلفی مانند تلفن های تحت شبکه، مراکز تماس، وبینارها، اتاق های کنفرانس صوتی و تصویری و... استفاده کرد.

شبکه ارتباطات لوناپارس با راهکارهای مبنی بر انجام دورکاری ضمن حفظ سلامتی شما عزیزان، آماده ارایه خدمات به کلیه کسب و کارها، مراکز، شرکت ها، موسسات و... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191090906 و 02191090906 تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف