تلفن ثابت پارستل: راهکاری مناسب برای کسب و کارهای آنلاین و دورکاری سازمان ها

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 6,697 دسته بندی : خبرها
0


متاسفانه با شروع پیک 6 شیوع کرونا (اومیکرون) و همزمان با دستور العمل رعایت پرتوکل های بهداشت فردی و عمومی از طرف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، خصوصا حضور در محل کار به منظور حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع و انتقال کروناویروس، شبکه ارتباطات لوناپارس با سرویس پارستل نسل جدید ارتباطات تلفن ثابت آماده ارایه هرگونه خدمات به کسب و کارهای آنلاین و خانگی، سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک برای انجام دورکاری در حفظ ارتباطات مشتریان می باشد.

از اینرو کلیه علاقمندان به دریافت این سرویس این امکان را دارند با مراجعه به بخش زیر نسبت به دریافت این سرویس و خدمات اقدام و سرویس خود را ظرف مدت 48 الی 72 ساعت کاری (پس از تایید مدارک) دریافت نمایند.

ثبت نام تلفن ثابت پارستل


امیدوار هستیم، با ارایه این خدمات هم از شیوع این بیماری مخرب جلوگیری و هم به کسب و کارهای هموطنان گرامی که در این مدت دچار آسیب جدی شده اند، کمکی هرچند کوچک با انجام دورکاری کرده باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با مراکز 24 ساعته فروش و پشتیبانی کاربران تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف