پیام تبریک مدیریت مجموعه کنسرسیوم و گروه ارتباطات لوناپارس

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 6,442 دسته بندی : خبرها
0


آغاز سال 1401 هجري شمسي و ايام پرطراوت نوروز را به همه هموطنان عزيزمان در سراسر اين کره خاکي بويژه همکاران ساعي و پرتلاشمان در کنسرسیوم و گروه توسعه فن آوری اطلاعات فرهام افق پارس ( با نام تجاری شبکه ارتباطات لوناپارس) و مشتریان گرامی قدیمی و جدید تبريک و تهنيت عرض مي‌کنیم.

متاسفانه سال 1400 برای برخی هموطنان میزبان خوبی نبود و در انتهای سال نیز با ورود مهمان ناخوانده مخرب و سویه جدید کرونا " اومیکرون " شاهد آسیب های جدی به عموم هموطنان خصوصا کسب و کارها بودیم. امیدوار هستیم در بهار که نوید تولدی دوباره است به تعالی دست یابیم. بهار فصل زدودن زنگارها و فصل رويش و تغيير است. نو شدن سال به سال طبيعت ضرورتی از حکمت الهي را گوشزد می‌کند که مسير رشد و تعالي را در پی دارد و فرصتی را برای ما فراهم می‌آورد تا با مرور عملکرد خود، با تکيه بر تجارب و اندوخته‌ها، افق‌های تازه‌ای را برای آينده‌ای بهتر ترسيم کنيم.

با همت همکاران صديق و البته اعتماد و باور مشتريان ارزشمند گروه ارتباطات پارس، خوشبختانه اين شرکت از سرمايه معنوی و پايداری در جامعه برخوردار گردیده است؛ خوشنامی و ارزش آفرينی شبکه لوناپارس براي مشتريان و نظام اقتصادي کشور، افتخاري است که بار سنگين مسئوليت صيانت از آن بر دوش ما قرار داده شده و بدون شک تمام همت ما و همکارانمان، اين است که در حفظ و تعالي اين تعهد کوتاهي نگردد.

رعايت استانداردهاي حوزه فناوری اطلاعات ، ارتباطات و انفورماتیک و تمرکز بر فعاليت حرفه‌اي فناوری، صداقت و پشتکار در انجام امور، رعايت انصاف و عدالت در برخورد با همه ذي‌نفعان، مسئوليت پذيري و توسعه دانش و مهارت، همگي ارزش‌هايي هستند که براي تقويت اعتماد و خوشنامي لوناپارس در سرلوحه خود قرار داده‌ايم. در اين چهارچوب، در سخت‌ترين شرايط اقتصادي و رقابتي نيز سلامت سازمان را قرباني منافع کوتاه مدت نکرده و نخواهيم کرد.

به لطف خداوند متعال و در سايه تلاش و کوشش همه همکاران، در سال 1400، گروه پارس توانست اصلاحات موفقي را در راستاي انتظارات حرفه‌اي حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در عمليات خود به سرانجام رساند. حل برخي مشکلات انباشته، نهادينه سازي مفهوم سودآوري در همه فعاليت‌ها، تقويت فرهنگ پاسخ خواهي و پاسخگويي، چابک سازي عمليات و تاکيد بر فرآيندهاي بدون کاغذ و توسعه سرویس ها و خدماتی چون ارتباطات پارستل ، مراکز تماس اختصاصی و اشتراکی طنین و راه اندازی دو بخش از به روز ترین و مجهزترین مراکز داده داخل کشور در محل شرکت به منظور ارائه خدمات سرور  اختصاصی و اجاره فضا میزبانی برای ارائه خدمات امن میزانی وب راه اندازی تجارت الکترونیک با استانداردهای نوین و توسعه همکاری کشوری با شرکت محبوب پیشگامان برترین اپراتور ارتبطات ثابت ایران از جمله ديگر توفيقات ما  در سال 1400 بود.

براي سال 1401 هم برنامه‌هاي مدوني براي گروه ارتباطات پارس تدوين شده است که از جمله مهمترين اين برنامه‌ها مي‌توان به توسعه نظام يکپارچه و منسجم مديريتي، تاکيد بر استفاده هر چه بيشتر از ظرفيت جوانان شايسته اشاره کرد.

آرزو داریم در سال جديد با پشتکار و تلاش همکاران خوبمان و نيز استفاده کامل از ظرفيت‌هاي فکري موجود، شاهد اعتلاي برند گروه ارتباطات پارس در حوزه فناوری اطلاعات ، ارتباطات و انفورماتیک کشور باشيم و در شرايط حساس کنوني، نقشي سازنده و اثربخش در اين مرز و بوم ايفا نمائيم.


"حسبنا الله و نعم الوکيل نعم المولي و نعم النصير"
شبکه ارتباطات لوناپارس
پاینده باد ایران سر افراز / 1 فروردین 1401

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف