فروش ویژه مودم روتر وایرلس FiberHome HG180

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 1,936 دسته بندی : خبرها
2


مودم VDSL و ADSL فایبرهوم مدل HG 180 در مقایسه با دیگر گیت‌وی ها، هزینه های عملیاتی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و می‌تواند با فراهم نمودن امکانات کاربردی مختلف به شما تجربه کاربری فوق العاده‌ای را ارائه دهد. از طرفی نحوه انجام تنظیمات مودم HG 180 به سادگی صورت می‌پذیرد و می توان در کوتاه ترین زمان ممکن این مودم را کانفیگ نمود.
این مودم از اطلاعات سیستم WAN و اتصال LAN پشتیبانی می‌نماید. مودم های فایبرهوم سری HG1x0 از بهترین مودم های حال حاضر به شمار می‌روند که دارای قابلیت های متنوع، پایداری بی نظیر و قیمت مقرون به صرفه هستند و می توانند برای کاربران شبکه های خانگی مناسب ترین انتخاب باشند.

مودم VDSL و ADSL فایبرهوم مدل HG 180 از دید فنی در گروه تجهیزات مربوط به مشتری قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی های این مودم می‌توانیم به مواردی مانند: ارائه خدمات متنوع VoIP، IPTV و سرویس های مبتنی بر داده، تکنولوژی MIMO Wireless که می تواند تجربه کاربر را تا حد زیادی بهبود بخشد، رابط کاربری گرافیکی مبتنی بر وب و برخورداری از پروتکل TR069 که می‌توان از طریق آن مودم را از راه دور نیز مدیریت نمود.

ویژگی های مودم FiberHome HG180:
- پشتیبانی از ANSIT 1.413 ISSUE2, ITU G992.1 (G.Dmt), ITU G.992.2 (G.LITE), ITU G.992.3 (ADSL2) AND ITU G.992.5 (ADSL2+)
- پشتیبانی از ITU-T G.993.2 VDSL2, پشتیبانی از 8a,8b,12a,12b,17a,30a profile, پشتیبانی از G.vector, پشتیبانی از ATM و PTM, پشتیبانی از G.INP
- پشتیبانی از مدیریت از راه دور از طریق TR069 و SNMP
- پشتیبانی از RIP v1 و RIP v2
پشتیبانی از فرکانس وایرلس 2.4GHz و 5GHz
- وایرلس سری N با سرعت ۳۰۰ Mbps و اتصال ۳۲ نفر همزمان
- مسافت ارسال دیتا برای فضاهای بسته تا ۱۰۰ متر و برای فضای باز تا ۳۰۰ متر
- پورت USB مخصوص به اشتراک گذاری پرینتر
- پورت USB مخصوص به اشتراک گذاری هارد دیسک و فلش مموری
- دارای ۴ پورت LAN
- دارای 1 پورت WAN
- دارای فایروال قدرتمند
- امکان تعریف Virtual Servers
- پشتیبانی از VOIP و دارای دو پورت RJ-11 مخصوص سرویس VOIP، مکالمه تلفنی دیجیتال رایگان
- طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد و دارای آنتن داخلی




ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف