پیام تبریک مدیریت گروه ارتباطات پارس به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 770 دسته بندی : خبرها
0

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس، مدیر عامل گروه ارتباطات پارس طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه « روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی» را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری کرده اند.


در ایران نیز روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در تغییر نگاه‌ها به واحدهای روابط‌عمومی کشور باشد مشروط به آن که نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد مشورتی، تخصصی و سیاستگذار در سازمان تثبیت شود.


تجلیل و ارج نهادن به ارتباطات و روابط ‌عمومی بهانه ای برای عطف توجه جهانیان به اهمیت توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که بی‌شک مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی ها است.


اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت‌مدیره و کارکنان گروه ارتباطات لوناپارس، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه همکاران فرهیخته و تلاشگرم در روابط عمومی گروه و تمامی همیاران سخت کوش روابط عمومی در امور استان ها و دفاتر نمایندگی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون ایشان را خواستارم.


ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف