آغاز واگذاری لایسنس رسمی میکروتیک نسخه L4/P1 CHR RouterOS سرورهای مجازی

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 2,886 دسته بندی : خبرها
1


میکروتیک (MikroTik) نام شرکتی تقریبا نوپا ( در مقایسه با Cisco یا Junper یا HP ) در لتونی است که تجهیزات شبکه و مخابرات بی‌سیم تولید می‌کند. مهمترین محصول این شرکت سیستم‌عامل RouterOS است که خود انقلابی در سیستم عاملهای تجهیزات مسیریابی و سویچینگ و گستردگی استفاده آنها ایجاد کرد .


سرور میکروتیک چیست؟

سیستم‌عامل میکروتیک مسیریابی است که با استفاده از هسته لینوکس ساخته شده است. سیستم‌عامل میکروتیک علاوه‌بر قابلیت نصب بر روی رایانه معموی (PC x86)، به صورت بسته نرم‌افزاری-سخت‌افزاری نیز ارائه شده است. سرور های میکروتیک از سیستم عامل MikroTik RouterOS بهره می برند. سرور های میکروتیک از پرمصرف ترین سرویس های مجازی می باشد و برای کاربران حرفه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. می توان گفت که سرور های میکروتیک توانایی های نرم افزاری لازم برای MikroTik Router BOARD را دارا می باشند.


سیستم عامل میکروتیک، توزیعی از لینوکس است  و عینا نقش یک روتر را ایفا کند. سرور میکروتیک، سیستمی است که سیستم عامل میکروتیک روی آن نصب، و برای مسیریابی و دیوار آتش کارایی دارد.


میکروتیک CHR ، پاسخ میکروتیک به دنیای پردازش ابری

Cloud Hosted Router (CHR) نسخه ای از روتر او اس میکروتیک است که برای اجرا روی ماشین های مجازی در نظر گرفته شده است ، این سیستم عامل از ساختارهای 64 بیتی پشتیبانی می کند و میتوانید در بسیاری از بسترهای  مجازی سازی مانندVMWare, Hyper-V,  VirtualBox, KVM و ….. نصب و اجرا شود


لایسنس میکروتیک CHR

CHR قابلیتهای کامل RouterOS را دارد که با چند مدل لایسینگ متفاوت از RouterOS ارائه می شود که تنها محدودیت در سرعت قابل دسترسی روی پورت ارتباطی ethernet آن است.


شبکه ارتباطات لوناپارس مفتخر است به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات نوین اینترنتی و ارتباطی، لایسنس رسمی میکروتیک را برای خدمات سرورهای مجازی بدون مشکل تحریم و قطعی به هموطنان گرامی و کاربران حوزه شبکه داخل ایران ارائه دهد.


علاقمندان برای خرید این نوع لایسنس می توانند از بخش امور مشتریان اقدام به ثبت سفارش نموده یا برای هر گونه مشاوره با شماره 02191090906 داخلی 2900 تماس حاصل نمایند.


ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف