سهولت دریافت " نماد اعتماد الکترونیک " با تلفن ثابت اینترنتی پارستل

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 41,121 دسته بندی : خبرها
0


حتما اطلاع دارید، بسیاری از کسب‌وکارها برای شروع فعالیت تجاری و اقتصادی خود نیاز به خط تلفن ثابت برای نماد اعتماد (یا همان اینماد) از سازمان توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت دارند. اینماد، یا نماد اعتماد الکترونیک یکی از مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی کالا است. سایت‌های فروشگاهی یا تجاری برای فروش آنلاین محصولات خود به این مجوز نیاز دارند. برای دریافت اینماد، مدارک و مراحل مختلفی لازم است که باید مرحله به مرحله انجام داد. یکی از ملزومات دریافت نماد اعتماد الکترونیک در اختیار داشتن یک خط تلفن ثابت است؛

اینماد چیست؟

اینماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به عنوان مرکزی دولتی زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای سایت‌های اینترنتی صادر می‌شود. با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب‌وکارهای اینترنتی را احراز می‌کند. مسئولیت صحت فعالیت کسب‌وکار اینترنتی و محتوای منتشر شده در وب سایت بر عهده صاحب کسب و کار می‌باشد. بسته به نوع سایت، امکانات و دارا بودن شرایط موجود شما می‌توانید یکی از 3 نوع اینماد را دریافت کنید. به ترتیب اینماد موقت، اینماد یک ستاره و دوستاره قابل دریافت است.

شماره تلفن ثابت برای تایید ای نماد

احتمالا شما نمی‌خواهید از شماره منزل برای ثبت در صفحه اینماد استفاده کنید. برای دریافت اینماد با خط ثابت اینترنتی شما این امکان را دارید که با یک شماره تلفن رند یا عادی کسب و کار خود را راه اندازی کنید. تلفن اینترنتی برای اینماد مخصوصا با توجه به غیرفیزیکی بودن کسب و کار بهترین گزینه خواهد بود.

اینماد برای بررسی صحت تلفن ثابت کسب و کارتان به شما خواهد گفت که باید از طریق تلفن ثابت تان با اینماد تماس بگیرید. در صورتی که برای کسب و کارتان تلفن ثابت ندارید راه اندازی آن از طریق مخابرات چندین هفته از شما زمان خواهد گرفت و در روند دریافت نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارتان مانع ایجاد خواهد شد. ما در پارستل به شما کمک می‌کنیم با هزینه پایین و با سرعت بالا خط تلفن ثابت برای احراز هویت ای نماد داشته باشید.

قیمت خط تلفن برای اینماد چقدر است؟

رسالت پارستل و گروه ارتباطات پارس خط تلفن ثابت ارزان قیمت و سریع است. به همین منظور ما خط تلفن اینترنتی ویژه اینماد را با همان تعرفه مصوبه دولتی معادل 200 هزار تومان در نظر گرفتیم.

مراحل دریافت اینماد با خط اینترنتی

برای دریافت اینماد با خط ثابت اینترنتی لازم است تا شماره تلفن خود را در فرم مربوطه وارد کرده و درخواست خود را ثبت کنید. پس از طی شدن مراحل اولیه، جهت احراز هویت لازم است از شماره ثابت با مرکز مربوطه تماس گرفته و تأییدیه مجوز را بگیرید. پس از پاسخگویی تماس و دریافت کد تأیید، اینماد فعال خواهد شد.


یک کسب و کار حرفه ای با دریافت اینماد و ایجاد مرکز تلفن

علاوه بر داشتن تلفن اینترنتی برای اینماد می‌توانید برقراری تماس ورودی و خروجی از خط تلفن ثابت اینترنتی، نیز داشته باشید. برای این منظور لازم است یک مرکز تلفن ابری و یا نرم افزار ویپ VoIP تهیه شود. این سیستم علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند تا به تماس‌های ورودی مشتریان پاسخ دهید، قابلیت برقراری تماس خروجی، تنظیم منشی گویا، گزارشگیری از تمامی تماس‌ها و همچنین پیگیری تماسها را نیز فراهم می‌سازد. به این صورت شما علاوه بر یک سایت فروشگاهی حرفه ای و مجوزهای لازم آن، می‌توانید از داشتن یک سیستم تلفنی حرفه ای نیز لذت ببرید.


دریافت خط تلفن ثابت برای اینماد


ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف