افزایش وضعیت واگذاری و افزایش پهنای باند استان های البرز / تهران و فارس

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 6,271 دسته بندی : خبرها
5
هم زمان با آغاز سال جدید و پیرو سیاست های جاری شبکه ارتباطات لوناپارس همزمان با تغییرات پورتال مرکزی و به روز رسانی های جامع توسط همکاران توسعه مهندسی ، وضعیت و گنجایش بهره برداری ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در استان های البرز ، تهران و فارس مورد افزایش قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه: سرکار خانم مهندس جوانبخت ، معاونت توسعه و واگذاری شبکه لوناپارس در این باره گفت: با توجه به نیاز جامعه و علاقمندی بسیار بالای هموطنان البرزی ، تهرانی و شیرازی در خصوص استفاده و جذب فرهنگ صحیح استفاده از خدمات و سرویس های مطلوب اینترنت ، از تاریخ 28 فروردین ماه سال جاری مراکز یاد شده مورد افزایش پورت و پهنای باند مصرفی مشترکین قرار گرفتند.

از اینرو کلیه کاربران حاضر با بهبود بسیار بالای وضعیت سرویس دهی و همچنین افزایش جذب کاربر در این استان ها مواجه خواهیم بود. همچنین سرویس صبحانه 15 گیگ همراه با 1395 گیگ هدیه رایگان با سرعت 6MB در اختیار کاربران قرار گرفت.

لازم به ذکر است ، پیرو اطلاعیه های قبلی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ارزان سازی 15 درصدی سرویس های اینترنت ، این شرکت در نظر دارد در راستای تحقق اهداف عالی و خدمت به عموم هموطنان گرامی و رسیدن به تعالی ، این ارزان سازی را در سیاست کاری خود قرار دهد. اطلاعیه های این مصوبات به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

علاقمندان و کاربران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن 91010109 (کرج) و یا آدرس ایمیل info@Lunapars.net تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف