پیام نوروزی جناب آقای مهندس حمدی مدیریت شبکه ارتباطات لوناپارس

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 4,667 دسته بندی : خبرها
15
بنام خداي بهار آفرين بهار آفرين را هزار آفرين


دوستان و عزيزان خوبم؛
سلام و وقت به خير
واقعا چه افسانه زيبايي است! آغاز سال نو با آغاز بهار، با طلوع طراوت، سرسبزي و شادابي طبيعت!

بايد که به اين حسن انتخاب و سليقه پدران و نياکامان بباليم و افتخار کنيم. انتخابي که رويش و نوزايي طبيعت را نماد و نمومه تحول، سازندگي، حرکت و پويايي دانسته و نوروز ناميده است.
نوروز تجديد خاطره بزرگي است: خاطره خويشاوندي انسان با طبيعت. هر سال آن فرزند فراموش کار که، سرگرم کارهاي مصنوعي و ساخته‌هاي پيچيده خود، مادر خويش را از ياد مي برد، با يادآوري وسوسه آميز نوروز به دامن وي باز مي‌گردد و با او، اين بازگشت و تجديد ديدار را جشن مي‌گيرد. فرزند در دامن مادر، خود را باز مي‌يابد و مادر در کنار فرزند چهره‌اش از شادي مي‌شکفد، اشک شوق مي بارد و فريادهاي شادي مي‌کشد، جوان مي شود، حيات دوباره مي‌گيرد. با ديدرا يوسفش بينا و بيدار مي‌شود.

نوروز دست مردم را مي‌گيرد و از زير سقف‌ها و درهاي بسته فضاهاي خفه لاي ديوارهاي بلند و نزديک شهرها و خانه‌ها، به دامن آزاد و بيکرانه طبيعت مي‌کشاند: گرم از بهار، روشن از آفتاب، لرزان از هيجان آفرينش و آفريدن، زيبا از هنرمندي باد و باران، آراسته با شکوفه، جوانه، سبزه و معطر از بوي باران، بوي پونه، بوي خاک، شاخه‌هاي شسته، باران خورده، پاک.

در آستانه نوروز و بهار تازه، بسيار خوشحالم از اينکه توانستيم با عنايت پروردگار متعال با همراهي، همدلي و همفکري دستاوردهاي تازه و افتخارات بيشتري در کارنامه درخشان خانواده بزرگ شبکه ارتباطات لوناپارس ثبت کنيم. در واپسین روزهای سال 1395 مجوز خدمات ارتباطی ثابت ServCo از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شماره 39-95-100 به شبکه سحر ارتباط مجموعه پر قدرت همکار و شریک تجاری شبکه لوناپارس با مدیریت جناب آقای سیامک امیر منوچهری تعلق گرفت.
از شما عزيزاني که اهتمام نموديد تا اين افتخارات و دستاوردها در کارنامه لوناپارس ثبت شود، خاضعانه و حق شناسانه تقدير و تشکر مي‌نمايم و دست‌هاي پر مهرتان را به گرمي مي‌فشارم.

مطمئنم که تلاش موثر و مجدانه مجموعه‌اي سخت کوش، مسئوليت‌پذير و کارآمد، همه و همه نويد از روزهاي بزرگ براي شبکه لوناپارس و سحر ارتباط در جمهوري اسلامي ايران و حوزه بین الملل مي‌دهند.

آغاز سال جديد و بهار پرطروات را که نشان بهره‌مندي از زندگي و نماد بهره‌وري در کار و تلاش است را به شما و خانواده گراميتان شادباش مي‌گويم و رويش جوانه‌هاي اميد و شادي را در سراي پر مهرتان و سلامتي و سعادت را براي شما و خانوده گرانقدرتان از خداوند متعال آروزمندم و اميدوارم سال پيش رو سالي باشد پر از موفقيت و بهروزي و سربلندي براي شما و خانواده بزرگ لوناپارس و سحر ارتباط.

یعقوب حمدی
مدیریت شبکه ارتباطات لوناپارس

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف